15 – 17 maggio, Verona, Automotive Dealer Day – Greentoday.it
Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

15 – 17 maggio, Verona, Automotive Dealer Day

Tre giorni per disegnare le nuove traiettorie di un’auto sempre più elettrica, condivisa, autonoma e connessa; un appuntamento con tutta la filiera automotive per fare il punto sulle sfide della mobilità tra infrastrutture, disposizioni normative a tutela dell’ambiente e nuovi modelli distributivi. Torna a Veronafiere dal 15 al 17 maggio l’Automotive Dealer Day, evento dedicato agli operatori auto organizzato da Quintegia.

Ad attendere gli oltre 4mila addetti ai lavori, oltre ai 15 brand auto presenti, un programma di 25 workshop che spaziano dalle nuove configurazioni dell’“ecosistema automotive” ai suoi nuovi player, dalle risorse umane alla trasformazione dell’auto da prodotto a servizio, dal ruolo dei concessionari alle mutate potenzialità del business, fino ai risultati di studi e indagini di settore, alla comunicazione, alla gestione dello stress e al team building.



Tra le voci più attese dei 60 relatori, Giuseppe Panarese (Amazon Services Europe); Jared Hamilton (DrivingSales.com); Tommaso Carboni (Google); Andrea Caldironi (Facebook Italia); Steve Young (ICDP – International Car Distribution Programme); Mauro Berruto (Allenatore di squadre olimpiche) e Lapo Elkann con il progetto Garage Italia.
Sul fronte delle best practices, tornano anche quest’anno il Premio per l’Innovazione Gestionale, organizzato da Quintegia e InterAutoNews con il sostegno di Findomestic, e l’Internet Sales Award, un’iniziativa di AutoScout24 in collaborazione con Quintegia. Infine, diversi gli studi e le ricerche presentate nel corso della tre-giorni, tra cui l’annuale appuntamento con DealerSTAT, l’indagine che analizza le relazioni fra case e reti di distribuzione a partire dal livello di soddisfazione dei dealer italiani.

Lascia un commento

Your email address will not be published.

- Advertisement -